ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

Έχουν καταργήσει με νόμο και την ασφάλεια πτήσεων με συνεργό τα κόμματα της αντιπολίτευσης

   

Έχουν καταργήσει με νόμο και την ασφάλεια πτήσεων με συνεργό τα κόμματα της αντιπολίτευσης
Έχουν καταργήσει με νόμο και την ασφάλεια πτήσεων με συνεργό τα κόμματα της αντιπολίτευσης

Έχουν καταργήσει με νόμο και την ασφάλεια πτήσεων με συνεργό τα κόμματα της αντιπολίτευσης

Με επιστολή του και με αφορμή το δυστύχημα των Τεμπών ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών επισημάινει  οτι η εικόνα απαξίωσης και πλημμελούς εφαρμογής πολιτικών ασφαλείας στον σιδηρόδρομο δεν είναι η μοναδική.Η πραγματικότητα είναι ότι εδώ και χρόνια αντίστοιχη παράλληλη πορεία ακολουθείται και στον χώρο τον αερομεταφορών.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Αερολιμενικών

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών, συντετριμμένος από το δυστύχημα των Τεμπών, σιώπησε μέχρι σήμερα, πενθώντας για τον άδικο χαμό τόσων συνανθρώπων μας και εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων. Δυστυχώς, η εικόνα απαξίωσης και πλημμελούς εφαρμογής πολιτικών ασφαλείας στον σιδηρόδρομο δεν είναι η μοναδική. Η πραγματικότητα είναι ότι εδώ και χρόνια αντίστοιχη παράλληλη πορεία ακολουθείται και στον χώρο τον αερομεταφορών. Μετά τις ιδιωτικοποιήσεις των μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, το Ελληνικό κράτος αποφάσισε ότι ουσιαστικά δεν χρειάζεται κανενός είδος in situ εποπτείας για τα πλείστα ζητήματα ασφαλείας που ανακύπτουν σε όλα τα αεροδρόμια. Ο πρώην Υπουργός κύριος Καραμανλής, κατάργησε όλες τις Αεροπορικές Αρχές σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, τα όργανα του κράτους δηλαδή που θα έλεγχαν την εφαρμογή κανόνων ασφαλείας στα αεροδρόμια και της εθνικής και ευρωπαϊκής αεροπορικής νομοθεσίας. Η απουσία κρατικού ελεγκτικού μηχανισμού στα αεροδρόμια είναι αντίθετη με την ασφάλεια του πολίτη, των αερομεταφορών και γενικότερα του δημοσίου συμφέροντος και ασφαλώς είναι σίγουρο ότι δεν εξυπηρετεί τους επιβάτες και τους εργαζόμενους ούτε και το καλό της χώρας μας. Αυτό έγινε όμως, παρά την εντονότατη αντίδραση σύσσωμης όλης της αντιπολίτευσης και του συλλόγου μας και μάλιστα με τόσο απόλυτο και ατεκμηρίωτο τρόπο που δημιουργεί απορία τίνος τα συμφέροντα εξυπηρετούνται. Έτσι η επίβλεψη της ασφάλειας και της νομιμότητας στα αεροδρόμια από πραγματική και επιτόπου μετάπεσε σε οιωνοί εκ του μακρόθεν και ανατέθηκε σε ένα γραφείο στην Αθήνα που ονομάστηκε Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ). Έκτοτε έχουν συμβεί πλείστα συμβάντα στα αεροδρόμια, τα οποία έχουν αναδειχθεί. Κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ήξερε. Ο Σύλλογός μας έκανε ότι μπορούσε για να ενημερώσει και να σταματήσει το κατήφορο της ασφάλειας του Πολίτη και της επικίνδυνης και καταστροφικής πολιτικής του Υπουργού κου Καραμανλή.

1. Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (21/10/2022)

2. 15 τουλάχιστον Επιστολές-Έγγραφα-Μελέτες που έχουν αποσταλεί τόσο στο Υπουργείο, στη Διοίκηση της ΥΠΑ, σε όλους τους Βουλευτές του Κοινοβουλίου, στον Πρωθυπουργό, στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και στον σημερινό Υπουργό Μεταφορών με την ιδιότητα του ως Υπουργού Επικρατείας.


4. Έχουν γίνει συναντήσεις για Ενημέρωση όλων των Κομμάτων της Βουλής αποτέλεσμα των οποίων είναι 18 Ερωτήσεις κατατιθέμενες στη Βουλή των Ελλήνων από όλα τα κόμματα της Αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ, ΜεΡΑ25). Πολλές απαντήσεις δεν δόθηκαν και όποια απαντήθηκε, ήταν κυρίως στο πνεύμα που ταιριάζει σε μια ανύπαρκτη, απομακρυσμένη εποπτεία στα αεροδρόμια του τύπου «…ρωτήσαμε τον Ιδιώτη Διαχειριστή του Αερολιμένα και μας ανέφερε ότι τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αλλά…». Λες και θα παραδεχόταν ποτέ ο Ιδιώτης τις ευθύνες του… Εποπτεία, όχι Αστεία…

5. Δύο Παρεμβάσεις επί Νομοθετημάτων στη Βουλή (π.χ. https://www.youtube.com/watch?v=p_Uyga7BreI), (https://www.youtube.com/watch?v=tobmIxGfcAc)

6. Συνεντεύξεις σε Τηλεοπτικούς και Ραδιοφωνικούς Σταθμούς (π,χ. https://www.youtube.com/watch?v=UeSMvGUGdfMhttps://www.youtube.com/watch?v=_SuT2X6uWYIhttps://www.youtube.com/watch?v=uA81eqEXCeE)

Αυτό που δεν έχει γίνει βέβαια τα τελευταία 4 χρόνια είναι συνάντηση με τον Υπουργό κο Καραμανλή. Δεν δέχτηκε ποτέ να συζητήσουμε, παρόλο που είμαστε το εξειδικευμένο προσωπικό για την ασφάλεια αεροδρομίων και πτήσεων. Δεν τον απασχολούσαν καθόλου τα ζητήματα ασφάλειας των αερολιμένων; Ήταν όλα έτοιμα και προσχεδιασμένα και τόσο καλά φτιαγμένα που δεν επιδέχονταν βελτίωση. Ο Ιδιώτης πρέπει να δρα ανεξέλεγκτα, χωρίς υποχρεώσεις. Θυμίζει κάτι αυτή η τακτική;

Πέρα λοιπόν από συντετριμμένοι, είμαστε και εξοργισμένοι με όσα ακούγονται και γράφονται. Διαπιστώνουμε ομοιότητες σε όλα τα επίπεδα. Έχει γίνει κατανοητό πόσο επικίνδυνα μπορεί να γίνουν τα πράγματα, αν όλα αφεθούν στην τύχη τους ή ακόμα;

Το μοντέλο Καραμανλή, μιας πολύ περιορισμένης «αθηνοκεντρικής δομής» της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), αντί για το μοντέλο ενός αποκεντρωμένου πραγματικού συστήματος ελέγχου, είναι αποδεδειγμένα αποτυχημένο. Στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, οι οποίες σημειωτέων δεν έχουν το νησιωτικό χαρακτήρα της Ελλάδας, έχουν θεσπιστεί οι απαραίτητες περιφερειακές εποπτικές μονάδες εντός των αερολιμένων. Ξέρουμε κάτι που δεν ξέρουν;

Είναι κατεπείγουσας σημασίας το έργο της ΑΠΑ να γίνει ουσιαστικό με την επέκταση της εποπτείας της εντός των αεροδρομίων και όχι εξ αποστάσεως. Οι Κρατικές Αεροπορικές Αρχές των αεροδρομίων είναι ουσιώδες τμήμα της, χωρίς αυτό δεν νοείται πραγματική εποπτεία. Αν θέλουμε επιτέλους να μιλάμε σοβαρά για πολιτική ασφάλειας στις μεταφορές, πρέπει να αναθεωρηθεί άμεσα η δομή της ΑΠΑ. Η πραγματικότητα δεν περιμένει.

Η χαλαρή απομακρυσμένη και ανεπαρκώς στελεχωμένη εποπτεία δεν είναι υπεύθυνος τρόπος σκέψης και σε καμία περίπτωση δεν θα ωφελήσει κράτος-πολίτες-εταιρίες. Αν έχουμε συμβάντα ασφαλείας στα αεροδρόμια, η ζημιά θα είναι ανυπολόγιστη, όχι μόνο για τις αερομεταφορές της χώρας μας αλλά και για την ήδη εύθραυστη οικονομία μας και δεν αποσβένεται εύκολα. Πόσο μάλλον, εάν τα συμβάντα είναι και θανατηφόρα…

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας

Εμμανουήλ Καμηλάκης Δημήτρης Γάκης

 Ο πρόεδρος Πανελλήνιου Συλλόγου Αερολιμενικών, Μανώλης Καμηλάκης, μιλάει στην εκπομπή του OPEN TV για τα θέματα ασφάλειας των πτήσεων.


 Με τον  ν.4757/2020 
 
Άρθρο 3
Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.)
1. Συστήνεται ως ανεξάρτητη διοικητική αρχή με έδρα την Αττική η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.) και για τις διεθνείς σχέσεις «Hellenic Civil Aviation Authority», που υποστηρίζεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η Α.Π.Α. έχει νομική προσωπικότητα και παρίσταται αυτοτελώς σε κάθε είδους δίκες.
 
2. Η Α.Π.Α. απολαμβάνει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα. Η Α.Π.Α. υπόκειται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 3051/2002 (Α’ 220), και υποβάλλει ετησίως έκθεση πεπραγμένων σύμφωνα με την περ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 18 και την παρ. 2 του άρθρου 36 του παρόντος στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος με τη σειρά του την διαβιβάζει στον Πρόεδρο της Βουλής, σύμφωνα με το άρθρο 138Α του Κανονισμού της Βουλής.
 
3. Η Α.Π.Α. είναι ανεξάρτητη, λειτουργικά και διοικητικά, από τη διοίκηση και τις οργανικές μονάδες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.).
 
Συστήνεται μία αρχή εξ αποστάσεως η οποία δεν υπόκειται σε έλεγχο και εποπτεία.
 
Δηλαδή μία ακόμα ΑΑΔΕ !!!!!!!! 
 
Με το το άρθρο 32 του ν. 2912/2001 (Α’ 94) απεικονίζονται οι αρμοδιότητες των Επιθεωρητών Ασφάλειας Πτήσεων. 


Το Σώμα των Επιθεωρητών έχει ως έργο:

α) την εποπτεία και τον έλεγχο της τήρησης των θεσμοθετημένων προτύπων ασφαλείας πτήσεων, των αερομεταφορέων, των πτητικών μέσων, των αεροδρομίων και των λοιπών μέσων υποστήριξής τους, καθώς και του συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας,

β) την ανάπτυξη των θεσμοθετημένων προτύπων ασφάλειας σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο.
 
Οι Επιθεωρητές έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης σε κάθε χώρο που έχει σχέση με την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως εγκαταστάσεις, γραφεία και αίθουσες με αεροπορικό εξοπλισμό, καθώς και σε πτητικά μέσα στο έδαφος ή στον αέρα. Οι Επιθεωρητές μπορούν να προβαίνουν, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, σε άμεσες ενέργειες, εφόσον τούτο επιβάλλει η ασφάλεια των πτήσεων, όπως, μεταξύ άλλων, η μη τήρηση πτητικών προτύπων ή προτύπων ασφαλείας από έκνομες ενέργειες. 
Μεταξύ των ενεργειών αυτών περιλαμβάνεται η υποβολή αιτιολογημένης πρότασης, για να εκδοθεί εντολή ακινητοποίησης αεροσκάφους, προς τις αρμόδιες αρχές, οι οποίες υποχρεούνται να αποφασίσουν το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση μέσα σε δώδεκα (12) ώρες από την υποβολή της πρότασης. Κατά τη διάρκεια της παραπάνω προθεσμίας δεν επιτρέπεται η απογείωση του αεροσκάφους. Η άσκηση αίτησης ακυρώσεως, αίτησης αναστολής, προσφυγής ή άλλου ένδικου μέσου κατά της πράξης ακινητοποίησης του αεροσκάφους ή κατά της αναστολής ή ανάκλησης πιστοποιητικού πτητικής λειτουργίας αερομεταφορέα δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
 Οι ελεγχόμενοι φορείς ή πρόσωπα υποχρεούνται να πα- ρέχουν στους Επιθεωρητές όλα τα απαρα.ίτητα στοιχεία και τις αναγκαίες πληροφορίες, να συνεργάζονται μαζί τους και να τους διευκολύνουν με κάθε τρόπο. Η παρακώλυση του έργου των Επιθεωρητών επισύρει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Αρμόδια Αρχή για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων είναι η Υ.Π.Α. Αν προκύψουν ενδείξεις διάπραξης ποινικού αδικήματος λόγω της παρεμπόδισης της άσκησης του επιθεωρητικού έργου, διαβιβάζεται έκθεση στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή. Οι διατάξεις του άρθρου 38 παρ. 1 του υπαλληλικού Κώδικα, που κυρώθηκε με το Ν. 2683/1999 (ΦΕΚ 19 Α`), εφαρμόζονται και στους Επιθεωρητές.
 
 Άρθρο 50
 
Καταργούμενες διατάξεις και ανακαλούμενες πράξεις καταργείται  το άρθρο 32 του ν. 2912/2001 (Α’ 94) που αφορά το Σώμα Επιθεωρητών Ασφάλειας Πτήσεων. 
 
 

Καταργείται και σύμβαση για τη Διεθνή Πολιτική Αεροπορία που υπεγράφη στο Σικάγο στις 7 Δεκεμβρίου 1944 Νόμος 211/1947.
 
Σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία (ΕΚ) αριθ. 216/2008 μέρος της εφαρμογης της για τη θέσπιση κοινών κανόνων στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας και για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφαλείας της Αεροπορίας, καθώς και για την κατάργηση της οδηγίας 91/670/ΕΟΚ του Συμβουλίου, του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1592/2002 και της οδηγίας 2004/36/ΕΚ σκοπός είναι η εφαρμογή και η διατήρηση της Διεθνής Σύμβαση του Σικάγου.
 
Εκτιμώντας τα ακόλουθα:
 
(1)
 
Στην πολιτική αεροπορία θα πρέπει πάντα να διασφαλίζεται υψηλό και ομοιόμορφο επίπεδο προστασίας των ευρωπαίων πολιτών, μέσω της έκδοσης κοινών κανόνων ασφαλείας και μέτρων τα οποία θα εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση των προϊόντων, των προσώπων και των φορέων στο πλαίσιο της Κοινότητας προς αυτούς τους κανόνες και προς τους κανόνες προστασίας του περιβάλλοντος. Αυτό αναμένεται να διευκολύνει την ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων, των προσώπων και των φορέων στην εσωτερική αγορά.
 
(2)
 
Επιπλέον, τα αεροσκάφη τρίτων χωρών που πετούν προς, από ή εντός του εδάφους όπου εφαρμόζεται η συνθήκη, θα πρέπει να υπόκεινται σε δέουσα κοινοτική επιτήρηση εντός των ορίων που καθορίζονται από τη σύμβαση για τη Διεθνή Πολιτική Αεροπορία που υπεγράφη στο Σικάγο στις 7 Δεκεμβρίου 1944 («σύμβαση του Σικάγου»), στην οποία είναι μέρη όλα τα κράτη μέλη.
 
(3)
 
Η σύμβαση του Σικάγου, προβλέπει ήδη στοιχειώδη πρότυπα ασφαλείας της πολιτικής αεροπορίας και περιβαλλοντικής προστασίας. Οι κοινοτικές βασικές απαιτήσεις και οι κανόνες εφαρμογής τους θα πρέπει να εξασφαλίζουν ότι τα κράτη μέλη πληρούν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σύμβαση του Σικάγου, συμπεριλαμβανομένων των υποχρεώσεων έναντι τρίτων χωρών.
 
Τον νόμο  4757/2020 τον υπογράφουν όλοι οι αρμόδιοι υπουργοί και η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου
 

Ποιός θα είναι υπεύθυνος εάν συμβεί μία ανάλογη τραγώδια των Τεμπών στην Πολιτική Αεροπορία μας?
 
Η ΑΠΑ που όπως είδαμε ελέγχει εξ αποστάσεως?
 
Έχουν κατασπαταλήσει δημόσιο χρήμα και αυτό που αφορά την ασφάλεια του Πολίτη είναι φανερό πλέον οτι δεν τους απασχολεί.
 
Υπεύθυνοι για ότι συμβεί είναι όλα τα κόμματα ακόμα και της αντιπολίτευσης που άφησαν να ψηφιστεί ο νόμος αδιαφορώντας για την ασφάλεια μας.
 
Επομένως για μία ακόμη φορά ενεργούν ψηφίζοντας νόμους κατά του πολίτη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ